Agent Provocateur
Говоримо - епатаж, думаємо - Agent Provocateur, знаменита торгова марка з Великої Британії завжди тримала свої справи "на грані фолу", створюючи провокаційні і відверто зухвалі колекції нижньої білизни для жінок. У 1994 сімейна пара Джозеф Корр і Серена Різ створюють бренд, який буквально рве на шматки традиційний британський консерватизм і педантичність. Варто зазначити, Джозеф Корр є сином знаменитого дизайнера Вів'єн Вествуд.
Експерти вважають, що основою феноменального успіху Agent Provocateur стало не банальне дотримання шаблонів, а бажання дати на ринок те, про що самі жінки і не здогадувалися. А якщо копати глибше, то кожна жінка прагне бути привабливою, зокрема й сексуально, а що може підкреслити це саме бажання краще, ніж відверта білизна?
Спокуса, ось про що свідчить кожен витвір від "Провокатора", 1999 року було запущено офіційний сайт компанії, який на цей момент перетворився на величезний інтернет-магазин з мільйонними переглядами щодня. З початку 2000 років бренд запрошує до співпраці тільки найкращих і найвідоміших жінок сучасності, так 2001 року для вірусного відео торгової марки знялася співачка Кайлі Міноуг. У 2006 її місце зайняла легендарна модель Кейт Мосс, у 2013 відбулася співпраця з Пенелопою Крус, Іриною Шейк та іншими знаковими жінками.
А що ж парфумерія? практично з перших років існування виходять лінійки парфумерії тільки для жінок, і знову дикий епатаж і неприборканість. Ця парфумерія в одних любителів може викликати захват, а в інших здивування, яке переходить в огиду. Ніякої поміркованості або інфантильної м'якості. Іноді здається, що майстри - парфумери Agent Provocateur брали найзапашніші і найважчі елементи і змішували їх, абсолютно не зважаючи на пропорції і логіку. У результаті вийшли медові та квіткові аромати на подушці зі спецій.
- Так сталося з першою парфумованою водою Agent Provocateur Eau de Parfum, авторства Крістіана Провенцано. Майстер створив шафраново - лілейний початок, рясно присипавши його ветивером з жасмином, і поклав це на теплу кедрову подушку. Таким чином, ми отримали парфум для інтимних моментів, в яких на вас може залишитися тільки аромат.
- З останніх творінь бренду можна відзначити серію Agent Provocateur Aphrodisiaque, і знову медова літня насолода, під ванільним небом і ожиновою помадкою з білим перцем. Аудиторія звернула увагу також і на дизайн флакона, також вельми суперечливий.
Як бачимо, бренд домігся успіху завдяки правильній стратегії та унікальному почуттю стилю, що не дало продукції скотитися в банальну вульгарність. До слова, саме ця невдача спіткала безліч наслідувачів, які не змогли і близько повторити успіх бренду. Наразі в арсеналі торгової марки не тільки сексуальна, а й цілком класична білизна, а також аксесуари тільки для дорослих.


