Часті запитання про парфумерію
Тут ми постараємося відповісти на найчастіші запитання.
1) Як відрізнити оригінальну парфумерію?
Це найголовніше питання, яке ставлять собі покупці. Кустарні виробництва парфумерії (бутлегери) досягли високої подібності з оригінальною продукцією. Як не бути обдуреними, і вибрати справді оригінальний парфум, ви можете ознайомитись у нашій статті. Як визначити оригінальність парфумерії.
2) Чому продукція у нашому магазині дуже доступна за ціною?
Доступні ціни формуються тому, що ми є лише інтернет магазином. Це позбавляє нас необхідності оплати оренди дорогих торгових приміщень. Ми позбавлені необхідності утримання великої кількості персоналу. Також ми працюємо тільки з прямими постачальниками, без посередників.
3) Чи існує якісна ліцензійна парфумерія?
Розділити парфумерію можна лише на оригінальну та підроблену. Якщо вам пропонують хороший ліцензійний аналог, то це звичайна підробка. І її використання, в деяких випадках, пов'язане з ризиком для здоров'я, оскільки Ви не можете знати, що саме входить до складу даного продукту, а він безпосередньо контактує зі шкірою. Оригінальні парфуми виробляють лише на спеціалізованих підприємствах у суворих умовах дотримання технологічного процесу та жодних ліцензій на виробництво не дають.
4) Як правильно наносити парфумерію?
Саме правильне нанесення дозволить аромату повністю розкритися. Наносити парфумерію бажано на так звані зони пульсації, де шкіра є максимально гарячою – це шия, шкіра за вухами, зона декольте, зап'ястя (і не потрібно розтирайте зап'ястя один об одного – це може зіпсувати аромат). Якщо Ви наносите аромат на волосся, то бажано робити це з відстані мінімум 20 см, щоб спирт встиг випаруватися і не псував ваше волосся.
Не рекомендується користуватися парфумерією відразу після душу, у цьому випадку змивається жирова плівка зі шкіри і парфумерні олії швидше вбираються, тим самим скорочуючи термін дії аромату.
Так само варто звернути увагу на те, що олії можуть залишати плями на одязі. І не потрібно активно розтирати парфумерію по шкірі, цим ви просто утрете аромат у шкіру.
Якщо від природи ваша шкіра суха, то перед нанесенням парфумерії рекомендується користуватися зволожуючим лосьйоном з таким же запахом або кремом без запаху, наприклад, вазеліном, це не дозволить парфумерному маслу швидко вбратися в шкіру.
І якщо Ви дві години пробули у спортзалі, то краще не користуватися парфумерією, ефект може бути протилежним.
5) Які терміни придатності та умови зберігання парфумерії?
Через законодавчі обмеження, виробник змушений вказувати конкретний термін придатності товару. Однак, якщо ви використовуєте оригінальну парфумерію, засновану на натуральних інгредієнтах (наприклад, Chanel, Dior або Dolce&Gabbana і т.д.), то термін її придатності в межах 50 років.
Для ідеального стану ароматів їх слід зберігати в сухому, темному місці. Уникаючи прямих сонячних променів, перепаду температур та вологості. Не варто зберігати вашу парфумерію у ванній кімнаті, на підвіконні чи автомобілі.
Термін придатності перевіряється за номером партії, який має бути зазначений на кожній парфумерно-косметичній продукції без винятку, як правило, це цифробуквяний код, перевірити дату виробництва можна на ресурсі www.checkfresh.com
6) Що таке тестер і чим він відрізняється від товарної продукції?
Тестер, це рекламний варіант туалетної чи парфумованої води. Єдина відмінність тестера, що він поставляється в картонній упаковці (технічної), без целофану. За запахом, стійкістю та іншими параметрами тестер нічим не відрізняється від товарної продукції.
7) Яка відмінність парфумерії щодо концентрації?
Парфумерія класифікується за вмістом ароматичних олій частку денатурованого спирту.
Духи – до 70%.
Парфумована вода – від 16% до 33%
Туалетна вода – від 10% до 15%.
Одеколон – від 4% до 9%.
8) Що таке фланкер?
Фланкер це продовження серії певного аромату. Наприклад, знаменитий парфум Elizabeth Arden Green Tea, це перший аромат у лінійці. А аромат Elizabeth Arden Green Tea Bamboo вийшов після нього, і всі наступні є фланкерами Green Tea. Як правило, фланкери успадковують дизайн і тональність аромату.
9) Що таке мас-маркет парфумерія?
Це найпоширеніший і найбюджетніший вид парфумерії. Його цінова політика дозволяє охопити всі верстви населення. Це досягається використанням синтетичних складових, у складі парфумів. Так само помірною рекламною кампанією і менш дорогою упаковкою. Найчастіше вона зустрічається у мережевих галантерейних магазинах. Однак не варто вважати, що ці аромати є підробками. В останні роки ринок мас-маркет парфумерії отримує все більше розвитку. Там представлений широкий вибір ароматів.
10) Що таке мідл-маркет парфумерія?
Це парфумерія та косметика середньої цінової категорії. У ній використовується більша кількість органічних речовин, як правило, якість продуктів висока. Також увага приділяється рекламної кампанії. Часто випускається під ім'ям різних зірок. Наприклад, Antonio Banderas, Armand Basi, Gian Marco Venturi, Lanvin.
11) Що таке парфумерія "люкс"?
Це вид парфумерії, який належить найвідомішим модним будинкам у світі. У складі даних ароматів використовуються натуральні та дорогі компоненти. Також над її створенням працюють відомі парфумери, а для просування використовується активна рекламна кампанія зі знаменитими акторами та зірками шоу-бізнесу, наприклад знамениті на весь світ Chanel, Christian Dior, Dolce & Gabbana, Gucci, Guerlain, Hermes, Hugo Boss, Prada , Versace і т.д.
12) Що таке нішева парфумерія (Ніша)?
Це не комерційний вид парфумерії, який підтримує власне існування завдяки нестандартному підходу до створення парфумерної піраміди. Нішева парфумерія немає масованого рекламного просування. І скоріше є мистецтвом створення ароматів, не орієнтованим на велику аудиторію. Так само вона характеризується дуже яскравими і неоднозначними композиціями, які не можуть дозволити собі масові виробники, оскільки в цьому випадку творець не обмежений бюджетними рамками і може повністю відкрити свій талант. До нішової парфумерії відносяться такі бренди як Amouage, By Kilian, Comme des Garcons, Escentric Molecules, Juliette has a Gun, Montale, Olfactive Studio, Penhaligon's, Serge Lutens і т.д.
13) Що таке парфумерна піраміда?
Це умовний поділ переходу ароматів у складі парфуму. Так відразу після нанесення ми відчуваємо початкову ноту, яка звучить 10-20 хвилин. Головне враження від композиції ми можемо відчути в середній ноті, або ноті «серця». Вона показує головний характер аромату, його настрій. Найдовшою за звучанням нотою є нота «шлейфу», або базова нота. У ній найчастіше присутні смолисті, хвойні та глибокі інтонації. Шлейф може звучати на шкірі кілька тижнів.
14) Як правильно підібрати аромат?
Це одне з основних питань у парфумерії, однозначної думки тут немає. Експерти рекомендують вибирати аромат із більш глибокими та насиченими рисами, залежно від вашого віку. Так старшому поколінню підійдуть хвойні, смолисті, насичені квіткові або деревні аромати. А молодше покоління частіше віддає перевагу легким цитрусовим і морським ароматам. Ділові люди віддають перевагу суворим, класичним, але не переповненим ароматам. Варто ще раз відзначити, що це дуже особистий процес, і в ньому не варто довірятися рекламі чи порадам інших людей. Ми можемо гарантувати оригінальність продукції, а вибір Ви маєте зробити самі.
15) Що таке унісекс аромати?
Це категорія парфумів, які однаково підходять чоловікам та жінкам. Їх творці беруть зазвичай чоловічі компоненти (хвойні, смолисті, шкіряні), і поєднують їх із жіночними акордами (квіткові, солодкі, альдегідні). При виборі унісекс парфумерії, варто враховувати, що різним людям ці композиції можуть здатися надмірно мужніми, або ніжно жіночними.
16) Чи можна скористатися парфумерією дітям?
Для дітей існує ринок парфумерії, який у час активно розвивається. Як правило, це композиції, що не містять спирт, і перевірені лікарями. Якщо ваша дитина не схильна до алергії, то дитячу парфумерію можна використовувати з п'яти років.
Чому на різних людях парфумерія пахне по-різному?
Це залежить від індивідуальних особливостей шкіри, її віку, гормонального фону людини, жирового складу шкіри, групи крові та багатьох інших особливостей. Саме тому вибір парфуму, його стійкість на різних людях є різною.
17) Чому виробник не наливає парфуми до шийки?
Варто розуміти, що оригінальна парфумерія розливається на автоматичних лініях, які суворо дозують кількість парфуму, що наливається, з точністю до міліграма. Крім того, існує дуже різні види флаконів, які через свій обсяг можуть візуально обманювати покупця. Наприклад, Gucci Guilty Pour Homme має флакон 100 мл, але в нього наливають 90 мл, тому здається, що він не повний.
Що означають позначки на парфумерії та косметиці?
EDP - парфумована вода
EDT – туалетна вода
EDC – одеколон
PARFUM – парфуми
TEST – тестер
VIAL – пробник
SET – подарунковий набір
BALM – бальзам
AFSH – лосьйон після гоління
A/B або ash/bal – бальзам після гоління
B/L або b/lotion – лосьйон для тіла
S/G або sh/gel – гель для душу
STICK – твердий
DEO – дезодорант
DEO PARFUM – парфумований дезодорант
SPRAY - парфум з пульверизатором
SPLASH – парфум без пульверизатора
36m – термін придатності після відкриття та першого використання
78% VOL - вміст спирту в парфумі (решта припадає на парфумерні олії)
- Знак позначення рідкої унції. Таблиця переведення рідких унцій у міліграми.
0,5 fl.oz - 15ml
1,0 fl.oz - 30ml
1,5 fl.oz - 45ml
1,7 fl.oz - 50ml
2,0 fl.oz - 60ml
2,5 fl.oz - 75ml
2,5 fl.oz - 90ml
3,3 fl.oz -100ml
- знак вторинної переробки. Означає, що ця упаковка зроблена з вторинної сировини, цілком, або частково.
- Означає, що ця упаковка може бути піддана вторинній переробці.
- Товар не тестувався на тваринах
- Знак брутто (вага товару з упаковкою)
- Знак нетто (вага товару без упаковки)

- «не соріть» товар рекомендується викидати в урну
- термін придатності після відкриття упаковки. Літера M означає кількість місяців
- сертифікації Європейського Союзу. Подібні знаки використовую також інші союзи і країни.
- Знак, що означає мінімальний термін придатності товару

